Psychologiczne aspekty pracy urzędnika sądu powszechnego, 4-6 września 2017 r. Lublin, wszystkie apelacje/regiony, U24/B/17
Data szkolenia: 4-6 września 2017 r.
Miejsce szkolenia: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury w Lublinie
Grupa docelowa: urzędnicy sądów powszechnych – wszystkie apelacje
Wykładowcy
Hanna Michalska psycholog, długoletni dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Mińsku Mazowieckim, nauczyciel dyplomowany, terapeuta rodzinny, mediator rodzinny i sądowy, trener i superwizor, członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Wykładowca Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Bydgoszczy, Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego w Siedlcach.
Maria Zamiela-Kamińska psycholog, Kierownik w II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Warszawie, wieloletni biegły sądowy z zakresu psychologii, członek Sekcji Psychologii Sądowej Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Wiceprzewodniczący II Instancji Sądu Koleżeńskiego Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, wieloletni wykładowca w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie.
Tematyka szkolenia
1. Profilaktyka wypalenia zawodowego i radzenie sobie ze stresem.
- Zagrożenia wynikające z wypalenia zawodowego i sposoby zapobiegania im.
- Zarządzanie emocjami jako podstawa profilaktyki wypalenia zawodowego.
- Techniki relaksacyjne i inne sposoby radzenia sobie ze stresem w pracy.
- Dystans emocjonalny do zadań zawodowych i zachowanie równowagi emocjonalnej.
2. Organizacja pracy własnej i zarządzanie energią własną.
- Organizacja pracy własnej i elementy zarządzania sobą w czasie.
- Zarządzanie energią w ciągu dnia.
- Odpowiednie przyznawanie pierwszeństwa zadaniom.
- Asertywność a zarządzanie sobą w czasie.
3. Budowanie relacji interpersonalnych w zespole.
- Skuteczność zespołów z uwzględnieniem kontekstu różnorodności.
- Istotność dostosowania stylów komunikacji do różnych typów osób.
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole.
- Budowanie silnych zespołów i kooperacji w zespole.
4. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy – obsługa trudnego interesanta.
- Identyfikowanie trudnych interesantów i ich potrzeb.
- Adekwatne reagowanie na sytuacje trudne w obsłudze interesanta.
- Budowanie własnego poczucia wartości, jako przeciwwaga dla negatywnych komunikatów interesantów.
- Wizerunek sądu a obsługa trudnych interesantów, z uwzględnieniem aspektu kontroli emocji.
Program szkolenia
Program szkolenia dostępny jest dla osób zapisanych na szkolenie.
REKRUTACJA ROZPOCZYNA SIĘ OD DNIA 8 MAJA 2017 R.
Szczegółowy program szkolenia dostępny jest dla osób zapisanych na szkolenie.
O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.
Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Platformy Szkoleniowej KSSiP, zgłoszenie się do udziału w szkoleniu jest równoznaczne z posiadaniem przez użytkownika Platformy Szkoleniowej
uprzedniej zgody przełożonego na udział w szkoleniu.
Informujemy, że automatyczny zapis na szkolenie dostępny jest wyłącznie dla osób, które uzupełniły dane o miejscu zatrudnienia i wykonywanym zawodzie w swoim profilu.
Prosimy o uzupełnienie danych w profilach.